VIKINGS ELITE
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 1:28 pm

jeg ved ikke med jer andre men jeg synes ikke vi skal handle med EE efter hvad jeg har læst på ogame forum er at de nakke dem de handler med hvis ikke de får det som de vil og til den pris de selv ønskern og såen synes jeg ikke det skal køre har læst mig til at der er mange der ikke vil handle med dem mere så de må sq da snart nå grænsen for hvor stor flåde de kan holde kørende. og hvis der bliver mindre og mindre der ikke vil handle med dem vil mange af deres flåde nok komme til at flyve lidt mindre en de gør nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 2:19 pm

god idet... jeg har eldrig og vil heller ikke handle med dem hvem ved hvad de kan finde på??
Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 2:21 pm

den er jeg med påWink
BTW skal vi ikke aftale en pris hvis vi handler uden for allyen??
måske noget med 2,5/1,5/1.
for som jeg mener så er 1-1 krystal/deut alllllt for billigt;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 2:56 pm

det er jo heller ikke 1-1 for kry/deu men 1,2 -1 for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 6:11 pm

Megaman giver en 24 timers sikkerhed efter en handel og det er alt, hvis man kræver en pris der er over 2:1:1 når man annoncerer sig som en ally der sælger deu så erklærer EE krig, D4R et er glimrende eksempel, jeg sælger til 2:1:1 uanset hvem jeg handler med.

De folk jeg har på min handle blacklist indtilvidere er Actionman fordi han er langsom til at levere, han siger at han er klar til at handle og så kommer råstofferne tøffende sent næste dag, det kan godt være at det bare er mig men det sætter mit pis i kog når folk gør det :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 6:33 pm

så vidt jeg har kunne læse mig til erklæret de krig mod D4R fordi de handlere råstoffer til dem de egentligt gik i krig imod. og jeg synes selv at giver efter hvad de synes, de skal købe deu til er lidt og underkaste sig dem. og hvis de tager efter hvad er ally skrive i ogame forum om at de sælge til en given pris, så må vi jo bare få vores kunde kreds på en anden måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 8:01 pm

men der er jo ikke noget prblem i at sælge til allyen...
man kan skrive i forrum og smide en ally mail og så går der max et par timer så er det solgt.... Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 8:34 pm

ja det er rigtig nok men hvad angår ally handle men det er mere med andre allyer og for at undgå at få EE på nakken hvis de synes vi sælge for dyrt eller de mener vi sælger til de forkerte. ( altså ikke dem til deres priser) det mest handler om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 8:47 pm

ja ja det ved jeg... men det jeg mener er bare at man ikke behøver at sælge uden om allyen... Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 9:27 pm

nej vi burde kunne handle internt...

så lige ulfi's miner !!

lvl 33 for metal
lvl 29 for krystal
!!!
det koster 38 mill metal fra 33-34 metal mine!! hvor F....skal man gemme så mange råstoffer henne ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 10:03 pm

FS måske...? Razz

men det er sygt så gode miner han har...:O:)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 10:07 pm

hvis man ikke har en god planet der ligger langt væk fra de områder der bliver raider tager man sine råstoffer med på FS hvis man så laver sikker FS er man jo sikker på at have dem når FS kommer tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 10:10 pm

præcis... Smile

jeg ville nok vælge FS. St koster ikke så meget i brændstof... Smile
man så skal bare bare time det så den kommer hjem til en tid hvor man er på ellers er det ikke en så god ide... haha Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 10:58 pm

jeg er ligeglad om alliancen bestemmer en blacklist, det er fint for mig.. jeg har bare min egen, så intet godt eller ondt herfra omkring idéen.. Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 11:04 pm

jamen det med en blacklist er jo en god men hvis det kommer op som en fælles ting er det bedre. fordi hvis du finder en der er en dårlig køber vil denne fjel jo kun ske en gang da andre så kan se hvem der er dårlige at handle med og så kan man jo undgå at handle med dem og omvendt hvis man finder en god køber der skal bruge meget deu kan det også skrives på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 11:08 pm

det er en god ide... Razz
man kunne godt lave en god kundekræs... og som sagt dele de "gode" og de "dårlige" kunder... det ville gøre tingene meget nemmere for minere... Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 11:10 pm

jeg har lige sat den op under faster handler Very Happy
det var en god ide der kom der

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Lør Okt 25, 2008 11:23 pm

takker... Smile

men det slog mig lige.... hvis nu vi siger at der komemr nogle regler vedrørendene priser, og det bliver de priser som der bliver forslået nu, (og så af mig selv) så vil folk jo hellere sælge ud af allyen frem for inde for... Dvs. atvore Raidere har en mindre chance for at købe deu end andre spillere fra de andre rivaliserende allyer... Smile

men priserne er jo også ret faste på forrumet... 2-1-1... xD så men kan måske ikke få det solgt til 2.5-1.5-1 men hvad ved jeg... Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Søn Okt 26, 2008 12:22 am

ved godt det vil være mere fordelagtigt at sælge det til en der ikke er i ally det er derfor at prisen er højere end en salg uden for ally så er der en mindre kundekreds og det mest kun er i tilfælde af krig at der vil bliver solgt uden for ally til en eller begge parter af krigen.
men jeg tror at hvis prisen er den samme uden for ally som inde for ally vil det jo ikke være en fordel for allyen at have miners i den da man ellers kan få sit ekstra deu andetsteds

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Gæst Søn Okt 26, 2008 9:44 am

ja okay det er jo rigtig nok... cool cool... Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke Empty Sv: Hvem skal vi handle med og hvem skal vi ikke

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum