VIKINGS ELITE
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En fornemmelse

Go down

En fornemmelse Empty En fornemmelse

Indlæg af Gæst Lør Jul 18, 2009 2:35 pm

Jeg har lidt på fornemmelsen af, at vi ikke kan få afsat hele vores produktion af deuterium i vores egen ally. det lader til at vores raidere har fået fat i nogle brændstof økonomiske skibe, hvis det er tilfælder skal vi nok lige finde ud af hvad vi så gør med alt vores deuterium.

hvis denne fornemmelse er helt gal må i lige sige til. har bare set meget ofte de sidste par dage at folk har meget deu til overs mig selv blandt andet ligge inde med over 20 mil.

men kan vi lige få en kommentar fra vores raidere om de ikke kan bruge hele produktionen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fornemmelse Empty Sv: En fornemmelse

Indlæg af Gæst Lør Jul 18, 2009 5:08 pm

Jeg får ikk brugt noget deu specialt da de flest er i FM som man gerne vil prøve imod og så er der lige det at jeg kan ikk nå at opkøbe alt deu fra hele allyen alene, specialt når jeg ikk raider så meget og bruger pt ress på miner og flåden står stille... og da jeg nu har næsten 15 M deu på hver måne så køber jeg ikk meget men det vil helt sikkert komme igen når folk tager deres account ud af FM så jeg kan jagte dem lidt igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum