VIKINGS ELITE
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rang navngivning. . .

Go down

Rang navngivning. . . Empty Rang navngivning. . .

Indlæg af Gæst Man Okt 27, 2008 1:31 pm

Nu så jeg Thomas aka. Kalimantis havde gang i en diskussion omkring raider og miner rang navngivning, samt hvor de skulle skilles..
Diskussionen endte med at vi blev delt op som minere og raidere, denne gruppe er jo minere, og vi er efterhånden ved at være nogle stykker.

Så derfor kunne vi jo begynde at diskutere hvordan vi minere skal gøre det?

Jeg vil foreslå at vi får et sted mellem 6 - 8 forskellige ranks, alle sammen skal hentyde til miner typen - og man skal kunne se størrelsen af mineren.

Starter fra bunden, med point..

0 - 250.000
250.000 - 350.000
350.000 - 500.000
750.000 - 1.200.000
1.200.000 - 1.600.000
1.600.000 - 2.200.000
2.200.000 >

det var bare et forslag til point..

Nu håber jeg at vi kan få sat gang i en diskussion så vi kan få den bedste løsning, så kom med ændringer til mine forslag, jeres idéer til rang navngivning og andet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rang navngivning. . . Empty Sv: Rang navngivning. . .

Indlæg af Gæst Man Okt 27, 2008 3:54 pm

Miner Leader General
Miner Assistant Major

Miner Captain - 2,000 000 -

Miner Lieutenant - 1,500,000 - 1,999,999
Miner Sergeant - 1,000,000 - 1,499,999
Miner Corporal - 500,000 - 999,999

det er den opstilling der bliver kørt efter i Vikings jeg vil da foreslå at i bruge den samme i Viking.A. Men nok med er anden point stilling

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rang navngivning. . . Empty Sv: Rang navngivning. . .

Indlæg af Gæst Man Okt 27, 2008 5:01 pm

Jeg synes det ser fornuftigt ud Smile Lad os få nogle acedemy boys til at afgive deres meninger.. Very Happy

Jeg tror ikke helt at vi har brug for sådan en leader general / assitant major i vikings.a - men nu må vi se hvad de andre siger Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rang navngivning. . . Empty Sv: Rang navngivning. . .

Indlæg af Gæst Man Okt 27, 2008 5:05 pm

jeg tror i har brug for det til ligesom at forklare de andre i Wik. a. at forum er en god ting som kan bruges.

Prøv evt. at kigge her på forum under grupper. der findes en gruppe er hedder miner. hmmm. det er ikke mange minere vi har.

general og assist major er dem der bliver ved med at sige at nu skal i huske forum Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rang navngivning. . . Empty Sv: Rang navngivning. . .

Indlæg af Gæst Man Okt 27, 2008 6:39 pm

Tjah jeg er jo miner som jeg har skrevet i tråden men jeg har ikke noget at sælge, jeg har også skrevet til folk flere gange at de bør lette røven og komme ind på forum :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rang navngivning. . . Empty Sv: Rang navngivning. . .

Indlæg af StrayCat Man Okt 27, 2008 7:46 pm

Hvad vi har gjort er at dele os op i 3 grupper.
1) Miners - Som stort set er 100 % Miner.
2) Fleet Support - Det er vores allround spiller som ikke lever af at raide, men har en flaade der kan goere det og kan stille op til AKS.
3) Fleeter - Det siger jo sig selv, vore spiller som lave de fleste raids.

De er saa delt op i samme rang orden og har alle en Leder samt Assistent. Det med point for Fleeter afdelingen passer maaske ikke rigtigt da det nok skulle have noget at goere med Fleet stoerelse. Men det bliver saadan indtil vi finder en bedre maade og det er sat op saadan saa vi kan faa gang i det nye rang system.

StrayCat
Admin

Antal indlæg : 722
Age : 60
Bor i : Germantown, MD U.S.A.
Registration date : 17/02/08

Tilbage til toppen Go down

Rang navngivning. . . Empty Sv: Rang navngivning. . .

Indlæg af Gæst Man Okt 27, 2008 9:29 pm

att straycat..

synes det ser fornuftigt ud, og får delt det perfekt op! Razz

btw. poison jeg skal nok hjælpe dig med at spamme allymail med at vi skal have alle til at være på forum, og være aktive herinde Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rang navngivning. . . Empty Sv: Rang navngivning. . .

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum